Η ΕΚΠΟΙΖΩ, μαζί με εννέα (9) άλλες Οργανώσεις Καταναλωτών από όλη την Ευρώπη, καλεί αυτή την εβδομάδα τους καταναλωτές να καταθέσουν τις μαρτυρίες τους, προκειμένου να ερευνήσει κατά πόσον οι καταναλωτές στην Ελλάδα έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα με την κονσόλα “Nintendo Switch’ και συγκεκριμένα με τα χειριστήρια “Joy-Cons”.
Αμέσως μετά την κυκλοφορία στην αγορά της κονσόλας “Nintendo Switch” τον Μάρτιο του 2017, παρουσιάστηκε ένα τεχνικό πρόβλημα με τα χειριστήρια “Joy-Cons”: με την κοινή ονομασία «Joy-Con Drift». Το συγκεκριμένο οδηγεί τους χαρακτήρες στο παιχνίδι να κινούνται χωρίς ο παίκτης ακόμη να χρησιμοποιήσει το χειριστήριο, καθιστώντας την κονσόλα άχρηστη.
Έκτοτε η κονσόλα έχει πουλήσει περισσότερα από 68 εκατομμύρια μοντέλα παγκοσμίως, πολλά από τα οποία σε καταναλωτές στην Ευρώπη. Οργανώσεις Καταναλωτών σε Γαλλία και Βέλγιο έχουν ήδη λάβει 9.000 και 800 καταγγελίες, αντίστοιχα, από καταναλωτές που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο ζήτημα. Εν προκειμένω, αυτό που επιθυμούμε τώρα είναι να γνωρίζουμε εάν οι καταναλωτές στην Ελλάδα έχουν επίσης αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με τη συγκεκριμένη κονσόλα.
Καλούμε τους καταναλωτές μαζί με τα άλλα μέλη του BEUC, της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Καταναλωτών – από τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Πορτογαλία, την Ιταλία, τη Νορβηγία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία και την Ελλάδα[1] - να επικοινωνήσουν μαζί μας και να μας αναφέρουν με τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου (εδώ) αν έχουν αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι, οι καταναλωτές απολαμβάνουν δίκαιη μεταχείριση σε ολόκληρη την ΕΕ.
“Η ΕΚΠΟΙΖΩ προσκαλεί σήμερα όλους τους καταναλωτές να καταθέσουν τις μαρτυρίες τους αναφορικά με τα επίμαχα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί για τις κονσόλες της Nintendo. Έχουμε ακούσει για καταναλωτές από άλλες χώρες που διαμαρτύρονται πως η συγκεκριμένη κονσόλα δεν έχει την προσδοκώμενη διάρκεια χρήσης, όπως και για την έλλειψη παροχής δυνατοτήτων επισκευής της, αναγκάζοντας τους καταναλωτές να οδηγούνται σε αντικατάσταση του προϊόντος που τους κοστίζει ακριβά. Σε αυτή τη φάση, αιτούμαστε από τους καταναλωτές να μας αναφέρουν τις εμπειρίες τους για την κονσόλα “Nintendo Switch”, ώστε να μας βοηθήσει να αποφασίσουμε για τυχόν περαιτέρω δράσεις, στα πλαίσια διασφάλισης της προστασίας τους.”
Προκειμένου για την επίτευξη της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, η Ευρωπαϊκή Ένωση προωθεί πολιτικές που καθιστούν πιο βιώσιμα τα καταναλωτικά προϊόντα. Στην εν λόγω ατζέντα προτεραιότητα έχουν η βελτίωση διάρκειας ζωής των προϊόντων, η δυνατότητα επισκευής και αντιμετώπιση του προβλήματος των προϊόντων που καθίστανται μη χρήσιμα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι εταιρείες πρέπει να διασφαλίσουν ότι, τα προϊόντα τους ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών και όταν αυτά παρουσιάζουν προβλήματα, θα πρέπει να προσφέρουν γρήγορες και επαρκείς λύσεις, ώστε να διευκολύνουν την επισκευή ή την αντικατάσταση μεμονωμένων εξαρτημάτων τους.
Για περισσότερες πληροφορίες και συμπλήρωση του ερωτηματολογίου εδώ.